سوئیچ نینتندو چقدر است؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپدیت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 27 خرداد 1399
بازدید : 1036
نویسنده : نعـــــــــــــــیم ایــــــرانــــی

 

 

سوئیچ نینتندو یک گزینه محبوب برای بسیاری از علاقهمندان به بازی است، و آن را دشوار نیست ببینید که چرا. در کنار تمام بازی های عالی موجود ، مانند Animal Crossing ، بسیاری از گیمرها نیز گزینه Switch را گزینه ای مناسب تر برای بودجه می دانند. 

در مقایسه با کنسول هایی مانند پلی استیشن 4 یا Xbox One ، Nintendo Switch دارای برچسب قیمتی مقرون به صرفه تر است که برای بسیاری از بازیکنان جذاب است.

خود سیستم

سیستم بازی ترکیبی استاندارد Nintendo Switch 300 دلار قیمت دارد و بندرت به فروش می رسد حتی برای Cyber ​​Monday یا Black Friday. اگر یک تبلیغات ویژه وجود داشته باشد ، به طور معمول شامل یک بازی رایگان مانند Mario Kart 8 Deluxe است که با سیستم تمام قیمت یا گاهی اوقات اعتباری Nintendo eShop با 25 دلار بسته بندی می شود.

Nintendo Switch Lite با قیمت 200 دلار ارزانتر است ، زیرا این سیستم شامل لوازم جانبی بسته بندی شده با استاندارد Nintendo Switch نمی شود. نیازی به اسکله نیست ، زیرا این سیستم در تلویزیون قابل استفاده نیست و کنترل های داخلی آن به این معنی است که هیچ کنترلر Joy-Con یا Joy-Con در جعبه وجود ندارد. اگر قصد دارید سیستم خود را به طور انحصاری به صورت دستی اجرا کنید ، Nintendo Switch Lite قیمت را کاهش می دهد.

کارتهای حافظه

هر دو نسخه از Nintendo Switch تنها دارای 32 گیگابایت حافظه داخلی است و بخشی از آن سیستم عامل کنسول را در خود جای داده است. با وجود این سیستم که در صورت استفاده از کارت های بازی فیزیکی نیازی به نصب کامل بازی ندارد ، اندازه پرونده ها اغلب آنچه کارت ها را نگه می دارد را خراب می کند ، و سوئیچ نیاز به بارگیری محتوای اضافی دارد. در هر زمان که بخواهید بازی ها را بارگیری کنید ، کارت به حد خود می رسد - و حتی سریع تر.

این امر خرید کارت حافظه را ضروری می کند. سوئیچ از MicroSDHC و MicroSDXC استفاده می کند ، در حالی که دومی دارای مقدار ذخیره بسیار بالاتری است. این کارتها طی چند سال گذشته کاهش یافته است و کارتهای 256 گیگابایتی اکنون فقط 35 دلار قیمت دارند . این فضای ذخیره سازی زیادی برای سیستم است و در صورت تمایل می توانید حتی بالاتر بروید. بالاتر بهتر است ، زیرا شما نمی توانید داده ها را به راحتی مانند دو دستگاه ذخیره سازی مانند سایر کنسول ها انتقال دهید.

حفاظت

محافظ صفحه نمایش iVapo Nintendo Switch

برخلاف اکثر تلفن ها و تبلت های مدرن ، Nintendo Switch و Switch Lite دارای لایه ای از شیشه نیست که از صفحه نمایش خود محافظت می کند. در عوض ، این لایه ای از پلاستیک است ، که برای جلوگیری از ترک خوردگی و آسیب های جدی تر در نظر گرفته شده است اما باعث می شود صفحه ای به راحتی خراشیده شود. راه حل این یک محافظ صفحه نمایش - پلاستیک یا شیشه است - و این هزینه های زیادی ندارند.

آنها با كمتر از 10 دلار به صورت آنلاين در دسترس هستند و معمولاً در صورت اتفاقي كه در مرحله اول استفاده مي كنيد ، با محافظ هاي متعددي همراه هستند. اگر می خواهید محافظ شیشه ای باشید ، ما پیشنهاد می کنیم آن را بصورت حضوری خریداری کنید ، زیرا در هنگام حمل و نقل آنها به راحتی می شکنند.

کیف حمل و ایستاده

مورد سوئیچ iVapo Nintendo

حتی اگر Nintendo Switch Lite را به صورت دستی خریداری کنید ، در هنگام حمل و نقل سیستم به منظور جلوگیری از جوش خوردگی و ترک ، به یک کیف حمل نیاز دارید . کیف حمل می تواند شارژر شما ، کابل HDMI و سایر لوازم جانبی را نیز در خود نگه دارد ، در صورت انتقال آن به خانه شخص دیگری ، این وسیله کاملاً مناسب است.

یک کیس حامل استاندارد Nintendo Switch حدود 20 دلار قیمت دارد و شامل اتاقهایی برای سیستم است که کنترلرهای Joy-Con به آن وصل شده اند و همچنین مجموعه ای از بازی های فیزیکی را شامل می شود. اگر رفت و آمد دارید و به تمام لوازم جانبی خود نیاز ندارید ، این گزینه خوبی است. موارد "سفر" حدود 40 دلار قیمت دارد ، اما برای نگه داشتن اسکله ، کنترلر و لوازم جانبی خود ، با اسلات همراه است. با وجود فضای اضافی داخل پرونده ، همه چیز امن خواهد ماند.

Switch Lite کوچکتر است و به همین ترتیب ، بیشتر لوازم جانبی ساخته شده برای سوئیچ در آن جای نمی گیرد - از جمله موارد. همان شرکتهایی که موارد بزرگتری را ایجاد کرده اند گزینه های مختلفی برای Switch Lite طراحی کرده اند. آنها تمایل دارند که تقریباً با همان قیمت تمام شوند .

همچنین می خواهید یک پایه جدول برای سیستم خود داشته باشید. یک kickstand بسیار شفاف به طور پیش فرض به Nintendo Switch بزرگتر تبدیل می شود ، اما می تواند خاموش شود و باعث ریزش سیستم شما شود. این غرفه های اختصاصی از مارک هایی مانند هوری را می توان با قیمت 10 تا 15 دلار یا کمی بیشتر در صورت نیاز به قابلیت USB خریداری کرد.

کنترل کننده ها

کنترل کننده کنترل حرفه ای را تغییر دهید

Nintendo Switch معمولی به طور پیش فرض با دو کنترلر Joy-Con همراه با یک کنترل Joy-Con وجود دارد که می توانید برای بازی کردن از آن استفاده کنید تا مانند استفاده از یک گیم پلی سنتی استفاده کنید. با این وجود این یک راه حل ایده آل نیست و برای انجام بازی با کنترلر استاندارد تر ، باید Nintendo Switch Pro Controller را با قیمت تقریبی 70 دلار بدست آورید. میله و دکمه های آن از اندازه های Joy-Cons بزرگتر است و دارای یک پد جهت دار استاندارد است.

اگر در حال بازی مانند Super Mario Party هستید ، همه به کنترلر مخصوص Joy-Con خود نیاز دارند. بسته های دو تایی 80 دلار قیمت دارد. اگر می خواهید چهار نفر در حالت tabletop با Switch Lite بازی کنند ، 160 دلار هزینه دارد.

بازی ها

پیوند قهرمان پیوند |  The Legend of Zelda: بررسی بیداری لینک

هنگامی که شما سیستم ها و لوازم جانبی خود را، آن هم به این خرید : آنچه شما در سوئیچ های نینتندو برای در وهله اول خریداری بازی ! بازی های خرده فروشی در نینتندو سوئیچ در اکثر موارد 60 دلار قیمت استاندارد صنعت را به خود اختصاص داده است ، با عناوین خاصی قیمت ارزانتری دارد. شما همچنین می توانید بازی های کم هزینهتری را در Nintendo eShop پیدا کنید و برخی از خرده فروشان مانند والمارت اغلب بازی های جدید را با قیمتی در حدود 50 دلار قیمت می گیرند.

با این حال ، آنچه بازی های نینتندو را از PS4 و Xbox One جدا می کند این است که قیمت ها برای مدت زمان طولانی یکسان باقی می مانند. ممکن است سال ها طول بکشد تا قیمت یک بازی کاهش یابد ، و حتی Black Friday معمولاً تخفیف های زیادی را در بازی های نینتندو ارائه نمی دهد. Nintendo فروش خود را در eShop خود انجام می دهد ، هرچند که نادر است ، می توانید یک بازی بزرگ منتشر شده در سال گذشته را در یکی از این موارد مشاهده کنید.

نینتندو سوئیچ آنلاین

اکنون برای دسترسی به بازی های چند نفره آنلاین ، باید هزینه ای بپردازید. با 20 دلار در سال ، ارزان تر از Xbox Live Gold و PlayStation Plus است که هرکدام حدود 60 دلار در سال هزینه دارند. همچنین شامل دسترسی به ذخیره داده ها در ابر و همچنین طاق بازی با عنوان های NES و SNES است که شامل چند نفره آنلاین و سایر ویژگی های جدید است.

هزینه کل چیست؟

با كاهش هزينه كل در اختيار داشتن يك Nintendo Switch ، صرفاً قيمت بيش از 200 دلار يا 300 دلار كنسول مي پردازيد.

برای سیستم استاندارد ، با کارت MicroSDXC 256 GB ، کیس حامل ، محافظ صفحه نمایش ، Pro Controller ، دو کنترلر اضافی Joy-Con ، اشتراک Nintendo Switch Online و ایستاده ، کل هزینه شما قبل از خرید یک بازی واحد ، حدود 550 دلار خواهد بود .

برای Switch Lite ، چهار کنترلر Joy-Con ، یک کارت MicroSDXC 256 گیگابایتی ، یک کنترلر Pro ، اشتراک Nintendo Switch Online ، کیس ، محافظ صفحه نمایش و حالت ایستاده ، قبل از خرید هر بازی به دنبال حدود 525 دلار هستید .

منبع : https://www.digitaltrends.com

 




:: موضوعات مرتبط: Switch , ,
:: برچسب‌ها: سوئیچ نینتندو چقدر است؟ ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط

???????????? مقدمتان محترم خیلی خوش آمدید
<-ForumPostTitle-> <-ForumPostUrl-> <-ForumPostCountAnswer-> <-ForumPostHit-> <-ForumPostLastAuthor->

RSS

Powered By
loxblog.Com